Vraagstuk

VodafoneZiggo wil maatschappelijke impact creëren door enerzijds de positieve impact van de digitale samenleving te stimuleren en anderzijds de negatieve impact ervan te beperken. Om dit te realiseren kwam er een vraagstuk te liggen voor Roscom. Hoe kunnen wij VodafoneZiggo ondersteunen in hun missie en merkbekendheid, klanttevredenheid en ambassadeurschap activeren? Een mooie uitdaging voor Roscom!

Wat hebben wij gedaan

Fieldmarketing &
Telemarketing

Merkactivatie

Campagne activatie

Unieke combinatie van field-, en telemarketing

Ons unieke aanbod in field- en telemarketing stelt VodafoneZiggo in staat om zijn klanten in de hele klantreis te ontzorgen. Omdat het product alleen in eigen huis kan worden gebruikt, is telefonische ondersteuning soms niet voldoende om problemen op te lossen. Daarom hebben wij collega’s die klaarstaan om persoonlijk bij de klant langs te gaan en het probleem op te lossen.

Bovendien bieden wij telefonisch en persoonlijk advies over pakketkeuze en ondersteuning bij vragen of problemen. Door warm en persoonlijk contact met elke klant te onderhouden, kunnen wij de klanttevredenheid verhogen en de negatieve impact van de afstandelijke digitale aspecten beperken.

Kortom, ons aanbod van field- en telemarketing maakt het mogelijk om onze klanten op een persoonlijke en efficiënte manier te ondersteunen, zodat zij zich geen zorgen hoeven te maken over hun VodafoneZiggo-producten en -diensten.

Merkactivatie

VodafoneZiggo wilde voor de campagne ‘Meer Ziggo dan je op kan’ uitpakken. Al snel werden alle groothandelaren opgebeld voor hun voorraad aan slagroomtaarten. Elke klant van Ziggo mocht namelijk een gratis taart ophalen bij onze hubs, verspreid door heel Nederland. Mooie lente dagen en lange rijen hebben gezorgd voor een saamhorigheid tussen de wachtenden en alle Roscommers. Een dag om niet snel te vergeten. Zulke ervaringen wil je creëren voor je doelgroep.

Campagne activatie

Wij hebben ons eigen arsenaal aan units om neer te zetten in steden en wijken, en met ons wagenpark kunnen wij onafhankelijk opereren. Tijdens VodafoneZiggo-campagnes biedt Roscom regelmatig ondersteuning in de vorm van campagne-activaties door het hele land.

Tijdens de Gigabit-campagne van VodafoneZiggo hebben wij onze expendable oranje gekleurd en zijn we met onze vloot naar o.a. Utrecht gereden om de campagne te ondersteunen. Tijdens deze activatie lag de nadruk op het vergroten van de bekendheid van de campagne, het verstrekken van productadvies en het geven van informatie. Deze dag heeft gezorgd voor een beter begrip van wat gigabit precies inhoudt en waarom het belangrijk is om er niet op te slapen.

Kortom, met ons eigen arsenaal aan units en wagenpark kunnen wij onafhankelijk opereren en bieden wij regelmatig ondersteuning bij VodafoneZiggo-campagnes. Tijdens de Gigabit-campagne hebben wij met onze oranje gekleurde expendable voor opschudding gezorgd en mensen bewust gemaakt van het belang van deze campagne.

Voeg een nieuwe dimensie
toe aan je omni-channel

Wij zijn altijd benieuwd hoe we jouw bedrijf kunnen helpen. Neem contact op zodat we naar een oplossing kunnen gaan!

Jurrian Meijntjes

Commerciële manager