Instore Demo

Home » Cases » Hitachi » Instore Demo

Inleiding

Voor Hitachi gaan we naar hun dealers in den lande om dit professionele gereedschapsmerk te promoten. Hiervoor is een leuke ‘win-actie’ bedacht: Bezoekers krijgen de gelegenheid om met een 18 Volt schroefmachine 3 schroeven zo snel mogelijk in een blok hout te draaien. Met een stopwatch wordt de tijd geregistreerd en opgeslagen in een iPad. Daarbij worden de klantgegevens, waaronder e-mail adressen verzameld ten behoeve van de database van Hitachi. 90% Van de deelnemers gaf akkoord op het ontvangen van de nieuwsbrief. Bovendien levert het veel directe leads op, zijn er concrete verkopen gerealiseerd en zijn dealers enthousiast gemaakt om zich nog meer voor Hitachi in te zetten.

Doel

Het verzamelen van e-mail adressen ten behoeve van het adressenbestand voor de nieuwsbrief van Hitachi.

Onze meerwaarde

Roscom verzorgt de logistiek. Van voorraad, training en coaching tot het begeleiden op locatie.

Meer informatie ontvangen?

Neem contact op met Joost Ritter

Copyright 2020 @ Roscom Promotie