Ziggo Harmonisatie

Home » Cases » Ziggo » Ziggo Harmonisatie

Inleiding

In 2014 neemt het moederbedrijf van UPC, Liberty Global, Ziggo over. Een grote operatie waarbij de naam Ziggo behouden wordt en UPC als merk in Nederland verdwijnt. De harmonisatie tussen beide netwerken start op 5 januari van dat jaar in het Friese Gorredijk.

Doel

Lokaal aanwezig zijn in de gebieden waar Ziggo- klanten gekoppeld worden op het UPC netwerk. Vijftien teams bezoeken in een periode van drie maanden 32 regio’s in Nederland. In totaal worden er door Roscom Promotie 440 vergunningen aangevraagd. Doel vanuit Ziggo: betere tv, samen is het zo gepiept!

Onze meerwaarde

De teams, met in totaal bijna honderd veld-medewerkers staan overal in Nederland klaar om de klanten persoonlijk te helpen. Waar nodig bezoeken ze (op de fiets!) de klant thuis, om direct de tv in te stellen op de nieuwe netwerkfrequenties. Een project waar met trots de slogan: “HOE DAN WEL” aan toegekend kan worden!

Meer informatie ontvangen?

Neem contact op met Joost Ritter

Copyright 2020 @ Roscom Promotie